Vivant lanceert website voor beter klantcontact tijdens lockdown
Geplaatst op: 23 januari 2021
Vivánt is nu ook goed online te bezoeken. Zaterdag meldde de winkel dat vivanthasselt.nl live is gegaan om ondanks de beperkingen toch goed in contact te blijven met klanten en artikelen goed te kunnen bezorgen. Wie iets wil bestellen -en het eventueel wil laten inpakken- kan op de site een bestelformulier invullen. De winkel is momenteel alleen geopend voor PostNL-zaken.
“Helaas merken wij nu ook de nadelen van de lockdown regels die ons opgelegd zijn. Dit zorgt er voor dat we moeten zoeken naar alternatieven om met jullie in contact te blijven. Met de fantastische en belangeloze hulp van Sander Steffen is het gelukt om in zeer korte tijd een website te lanceren”, schrijft het winkelteam op social media.
Kijk ook op www.vivanthasselt.nl voor bijvoorbeeld openingstijden en eventuele actie’s. Vivánt is ook te bereiken via een bericht op insta of Facebook. Bellen kan natuurlijk ook, via (038) 477 1209.
Gepubliceerd door Bas Jansen